رویدادها آرشیو خبر ها
ریسک بزرگ پیرلو برای خط هافبک یوونتوس

ریسک بزرگ پیرلو برای خط هافبک یوونتوس

مشکل اصلی یوونتوس، هافبک و میانه میدان این تیم است، نقطه ضعفی که فصل گذشته به اوج خود رسید و به نظر میرسد با توجه به عدم خرید مناسب در این پست تا به این لحظه این مشکل در فصل آینده نیز دیده شود. جایی که پیانیچ و متویدی را دیگر نخواهد دید و در مقابل آرتور و مک کنی را به عنوان جانشین خواهد داشت، هر چند که مهره بوسنیایی فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و مهره فرانسوی نیز چندان موثر ظاهر نشد اما با این وجود این تغییر چندان معاوضه خوبی برای بیانکونری به شمار نمی رود.

 

به ویژه اگر در کنار یووه نام دو بازیکن موثرتر از جمله ویدال و پوگبا را می دیدیم که برای پیوستن به یووه بی تمایل نبودند. پوگبایی که در سال های اخیر همواره مورد توجه سران بیانکونری ست و ویدال ی که از پیوستن دوباره به یووه می گفت اما این بار بر خلاف سران یووه این مربی تازه و جوانی بود که تمایلی به جذب دو بازیکن همیشه مورد علاقه مدیران یووه نداشت و در حالی که بعد از مدتها، یوونتوسی ها به جذب دوباره این دو بازیکن نزدیک شده بودند خواهان خرید بازیکنی به نام مک کنی شد تا جذب ویدال عملا امکان پذیر نباشد.

 

اما با توجه به عدم شناخت کاملا از مک کنی نمی توانیم پیش بینی کنیم که ایا او یک بازیکن معمولی باقی خواهد ماند و یا تبدیل به یک هافبک سطح بالا خواهد شد با این حال برای یووه در حالی که به نقطه ضعف خود آگاه بود این خرید همانند یک ریسک بود و با توجه به قیمت این بازیکن نیز نمی توان انتظار داشت که یوونتوسی ها به او به عنوان یک جانشین نگاه کنند و تنها در صورتی که او نشان دهد که بازیکن بزرگ و قدرتمندی ست می توان به پیرلو و مدیران بیانکونری برای پذیرفتن این ریسک بزرگ تبریک گفت هر چند که می دانیم او در صورت پیشرفت و تبدیل شدن به یک هافبک طراز اول نمی تواند برگ برنده ای برای یووه در بازار نقل و انتقالات آینده باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: